Medlemsbetingelser
Kundeservice
HeartOne Gym ApS
Skovlytoften 9A
2840 Holte
E-mail: info@heartonegym.dk
CVR-nr: 44555794
Danske Bank reg. nr. 3409 Konto nr. 13779902
Når du afgiver en ordre:
Når du har afgivet en ordre på medlemskab sendes en bindende ordrebekræftelse til dig via e-mail.
Annullering af ordre
Med mindre andet er angivet, er ordren endelig og kan ikke annulleres
Priser
Alle angivne priser er i danske kroner og inklusiv 25 % moms. Der tages forbehold for afgiftsændringer, pris- og korrekturfejl mv.
Betaling
Betaling for køb af medlemskab kan ske online ved brug af betalingskort. Online betaling transmitteres krypteret mellem kunde og webshoppen.
Forbehold og ansvarsfraskrivelse
HeartOne Gym tager forbehold for eventuelle afgiftsændringer, pris- og korrekturfejl, tekniske fejl og force majeure, herunder arbejdskonflikt og mangler ved eller forsinkelse af leverancer fra underleverandører.
Herunder kan du læse, hvordan du tilmelder dig timer og medlemskaber og hvilke betingelser der gælder, når du træner hos os.
Sådan bliver du medlem:
Oprettelsesgebyr:
Der er intet oprettelsesgebyr hos HeartOne Gym.
Medlemskab:
Du kan købe et medlemskab, klippekort eller en prøvetime igennem vores HeartOne Gym app eller på hjemmesiden: hhtp://www.heartonegym.dk
Medlemskabet starter på selve købsdatoen, hvor der betales frem til næste månedskift+1 måned forud. Herefter betales 1 måned forud, indtil du vælger at opsige dit medlemskab. Fristen for opsigelse er løbende måned ift opsigelsesdato+1 måned. Det betyder, at medlemskabet er et abonnement, som bliver automatisk fornyet den 1. I hver måned.
Fordelen ved, at alle medlemskaber løber fra den 1.i måneden er, at du bedre kan holde øje med antallet af træninger. Følg med under “Min profil” på heartonegym.dk eller på vores heartonegym.dk app.
Hvis du har brug for hjælp til indmeldelsen er du velkommen til at skrive til os på info@heartonegym.dk
Klippekort:
Du kan vælge at købe klippekort. Når du booker et hold trækkes klippet automatisk medmindre du afmelder timen i tide efter de gældende afbudsregler.
Vores 5 + 10 klippekort er gyldige i 6 måneder. Dit klippekort er personligt og ubrugte klip refunderes ikke.
Hvis dit medlemskab skal på pause:
Hvis du ønsker at sætte dit medlemskab på pause, kan dette gøres hos HeartOne Gym, som er tilgængelig og aktiv året rundt. Grundlaget for vores økonomi er gensidig støtte og tilstedeværelse året rundt. Det er muligt at sætte dit medlemskab på pause i op til tre måneder ad gangen, dog højst én gang om året og med en minimumsvarighed på en måned hver gang. Der pålægges et gebyr på 250 kr. for at sætte medlemskabet på pause.
Det er vigtigt at bemærke, at pausen kan starte fra begyndelsen af en måned, og anmodning herom skal sendes til info@heartonegym.dk senest 10 dage før pausen skal træde i kraft, af hensyn til betalingsflowet i banken. Heartone Gym vil håndtere din anmodning.
Hvis medlemskabet opsiges under pauseperioden, vil pausen blive annulleret, medlemskabet genaktiveres, og gældende betingelser for opsigelse vil træde i kraft.
Opsigelse af medlemskab:
Ønsker du at opsige dit medlemskab skal du sende os en mail på info@heartonegym.dk Opsigelsesfristen er løbende måned + 1 måned.
Prøvetime:
Kom og udforsk vores faciliteter med en prøvetime før du beslutter dig for at blive medlem. Hvis du ikke tidligere har deltaget i en prøvetime eller været medlem hos os, vil vi gerne invitere dig til en prøvetime.
For at komme i gang, opret en profil på vores hjemmeside eller i HeartOne Gym-appen. Når det er gjort, kan du vælge det hold, som interesserer dig mest. Du kan kun tage del i én prøvetime, og dette tilbud gælder kun for dem, der ikke tidligere har købt klippekort eller været betalende medlem hos os.
Træning hos HeartOne Gym:
Tilmelding til hold:
For at deltage, skal du først oprette en konto enten på vores hjemmeside eller via vores HeartOne Gym-app. Efter at have oprettet din konto og logget ind, vil du kunne se en oversigt over alle de tilgængelige hold og nemt tilmelde dig.
Du kan booke op til 21 dage frem i tiden. Bookinger åbnes én dag ad gangen, 21 dage frem. Med et medlemskab med 8 hold om måneden kan du maksimalt have 10 bookinger til hold ad gangen. For medlemskaberne Silver, Gold og Platinum er antallet af tilladte bookinger henholdsvis 10, 12 og 18 til hold. Med et studiekort er antallet af bookinger 9 ad gangen.
Efter at have deltaget i en time, vil du få mulighed for at booke en ny. Holdskemaet i vores bookingsystem løber fra mandag til søndag.
Indtjekning:
Ved ankomst til dit bookede hold, vil du blive registreret af din instruktør. Det er afgørende, at du er der i god tid inden timen begynder for at sikre dette. Ventelisten kører 5 minutter før timens start, så hvis du ikke er der senest 5 min før timens begyndelse, så er du ikke garanteret din plads. Hvis du ikke dukker op eller ankommer efter registreringen, vil der blive pålagt et gebyr på 80kr. for udeblivelse.
Venteliste
Hvis et hold er fyldt, kan du tilmelde dig ventelisten. Hvis du er på venteliste, vil du ved morgen- og formiddagshold få besked senest kl.22 aftenen før. Ved eftermiddags- og aftenhold vil du få besked senest 6 timer før holdstart. Du kan vælge at tage chancen og møde op i centret, da ventelisten køres 5 min før holdstart. Hvis ikke alle tilmeldte er fremmødt fordeles ledige pladser til de fremmødte på ventelisten. Husk at fremmøde dig hos instruktøren.
Er du på ventelisten, fratrækkes du ikke et gebyr eller et klip. Skulle du mod forventning ikke få plads, bliver dit klip refunderet indenfor 12 timer.
Afmelding af hold:
Afmelding før timer
Bliver du forhindret i at møde op til en time, du har booket, skal du afmelde dig allersenest kl. 22 aftenen før til morgen-og formiddagshold. Ved eftermiddags- og aftenhold skal afmelding ske senest 6 timer før timen starter.
Ved manglende fremmøde eller for sen afmelding, opkræves et gebyr på kr.80 pr.time. Dette gælder alle medlemskaber. Ved klippekort fratrækkes et klip. Dette gælder uanset årsag.
Er du på venteliste, opkræves ikke et gebyr eller klip.
Ændringer til skemaet
Der kan opstå situationer, hvor vi kan være nødt til at ændre i ugeskemaet. I særlige tilfælde kan et hold blive aflyst på grund af sygdom. Hvis det sker, vil du få besked fra os så hurtigt som muligt.
Årsplan
Vi har en særlig holdplan i de mest almindelige ferier og helligdage. Vi forbeholder os retten til at holde lukket i ugerne 28,29 og 30.
Alder
Du skal være fyldt 15 år for at være medlem. Skriv til os på info@heartonegym.dk hvis du har spørgsmål til aldersgrænsen.
Oplysninger om dig
Dine stamoplysninger registreres i vores bookingsystem, og vi behandler dem fortroligt og i overensstemmelse med gældende lovgivning. Vi sender løbende nyhedsbreve med information om aktiviteter i centeret ud til alle, der har oprettet en profil. Du kan til enhver tid afmelde nyhedsbrevet ved at skrive til info@heartonegym.dk. Ændringer i dit navn, adresse, e-mail, telefonnummer, bank- eller kreditkortoplysninger etc. bedes du opdatere via din profil, så vi altid har dine opdaterede persondata i vores system.
Ændringer og kampagner
HeartOne Gym kan ændre medlemsbetingelser og priser med et varsel på 30 dage. Det kan eksempelvis være for at køre kampagner i kortere perioder. Det medlemskab, du allerede ejer og bruger, gælder for den angivne periode og kan ikke ændres.
Virksomhedsoplysninger:
Ansvar
Al træning og ophold i HeartOne Gyms lokaler sker på eget ansvar. Dette gælder både for vores medlemmer og gæster af huset. Du er selv ansvarlig for at være i en helbredstilstand, der tillader deltagelse i centrets aktiviteter. Er du i tvivl, så tjek med din læge. Hos HeartOne Gym påtager vi os ikke ansvar for dine personlige ejendele. Du er velkommen til at benytte dig af vores lockers til dine værdigenstande.
HANDELSBETINGELSER
Abonnement:
Et medlemskab er personligt og kan ikke benyttes af en tredjepart. Ændringer i persondata så som navn, adresse, e-mail, telefonnummer, bankoplysninger, kontonummer osv. skal straks meddeles til HeartOne Gym. Det er medlemmets ansvar at sikre, at HeartOne Gym til enhver tid har de korrekte kontaktinformationer.
Varighed:
Medlemskaber er løbende og fortsætter, indtil de opsiges i overensstemmelse med afsnittet overfor om opsigelse af abonnement. Det er ikke muligt at sætte medlemskaber i bero midt i en betalingsperiode. Medlemskaber kan først sættes i bero efter afslutningen af bindingsperioden. Klippekort/gavekort er gyldige i 6 måneder fra udstedelsesdatoen. Klippekort er personlige og kan ikke overdrages til en tredjepart. Klippekort kan ikke forlænges.
Betaling:
Ved oprettelse af et medlemskab med "Automatisk trækning" tilmeldes aftalen via betalingskort. Det er medlemmets eget ansvar at sikre, at aftalen er korrekt tilmeldt. Diverse klippekort, gavekort og behandlinger betales online med betalingskort.
Betingelser for automatisk trækning: Medlemmer hos HeartOne Gym kan selv tilmelde sig automatisk trækning af abonnementer ved at logge ind på heartonegym.dk. Ved tilmelding til automatisk trækning accepterer medlemmet, at HeartOne Gym automatisk må trække den angivne abonnementspris på det oplyste betalingskort. Nå r et medlem tilmelder/ændrer sit abonnement til automatisk trækning, fremsendes der en kvittering samt loginoplysninger til bekræftelse. Det er medlemmets eget ansvar at sikre, at de korrekte kontokortoplysninger er oplyst. Abonnementet vil ikke blive fornyet, hvis medlemmet skifter kort/eller hvis kortet er blevet lukket. Der vil blive sendt en e-mail til medlemmet om, at abonnementet ikke fornyes, og kontokortoplysningerne skal opdateres.
Bindingsperiode abonnement: Bindingsperioden er 2 må neder, og opsigelse af abonnementer er herefter løbende må ned + 1 må ned.
For sen betaling:
Hvis den løbende ydelse ikke betales til tiden, udsendes et rykkerbrev til medlemmet, og der opkræves et rykkergebyr. Hvis medlemmet ikke betaler senest 10 dage efter den angivne forfaldsdato, har HeartOne Gym ret til at ophæve medlemskabet uden varsel. HeartOne Gym forbeholder sig retten til at opkræve beløbet for den resterende del af den relevante betalingsperiode.
Prisændringer: Prisændringer meddeles via e-mail til medlemmet senest 30 dage før prisændringerne træder i kraft. Ønsker medlemmet ikke at opretholde sit medlemskab som følge af prisændringerne, er medlemmet berettiget i henhold til virksomhedens almindelige opsigelses regler.
Helbredstilstand og personskade:
Al træning sker på eget ansvar. Dette gælder, uanset om træningen foregår på HeartOne Gym's lokaler eller i forbindelse med et arrangement uden for lokationen. Et medlem er selv ansvarlig for at være i en helbredstilstand, der tillader deltagelse i aktiviteter hos HeartOne Gym. HeartOne Gym på tager sig intet ansvar for personskader på et medlem som følge af ulykker eller andre besøgendes handlinger eller mangelfulde handlinger. I øvrigt følges dansk erstatningsret på områ det. Selvom denne praksis egner sig til alle aldre og de fleste sundhedstilstande, er det vigtigt, at du informerer os om din helbredstilstand, så vi kan tage hensyn til dig i undervisningen. Spørg endelig, hvis du er i tvivl. Vi er her for at hjælpe dig bedst muligt på vej. Lyt til dig selv og din krop og hav tillid til din egen fornemmelse. Accepter dit niveau. Du er eksperten i din krop. Det er dit ansvar. Stop, hvis noget ikke føles rigtigt. Husk ikke for meget, ikke for lidt, men lige tilpas.